ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

لحظه لحظه های با تو بودن

1392/5/9 17:21
نویسنده : مامان نی نی
318 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم به سلامتی جواب امتحانای مامانیت هم اومد و مامان باهوشت همه ی درساشو با نمره ی خوب قبول شده به افتخار مامانی

دیگه گلم شما 4 تا دندون در آوردی و مروارید پنجمت داره اذیتت میکنه تا بیاد بیرون و تو رو هر چه زیبا تر کنه

هستی من وقتی با سرعت هر چه تمام تر چهاردست و پا میکنی تا بیای پیشم قلبم واست تند تند میزنه و از اینکه همچین فرشته ای دارم خدارو شکر میکنم

عزیزم ماه رمضون شده ماه رمضون برای من پر از خاطره های قشنگه ماه رمضون سال گذشته خدا تو قشنگترین هدیه ی زندگیم رو به من داد. در مهمتری و عزیزترین شب سال یعنی شب قدر گلم خدایا چجوری به خاطر این هدیه ی گرانبها از تو سپاس گذاری کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله مهلا
19 تیر 92 18:22
قربون ترلان جون با چهار تا دندونش
♥متین من♥
20 تیر 92 16:42
اول به افتخار مامانی
همیشه توی درسات و زندگیت موفق باشی دوستم
مروارید جدید ترلان جونم مبارک
عزیزم چه روز خوبی بدنیا اومده ترلان پیشاپیش مبارک


ممنونم عزیزم لطف کردید به ما سر زدین
مامان ایناز.ندا
20 تیر 92 18:26
فدای این جوجوی خوشکل نماز روزه قبول عزیزم موفقیتت تو امتحانات هم نبارک


ممنونم عزیزم نماز و روزه شما هم قبول باشه
مامان ایناز.ندا
22 تیر 92 11:09
سلام عزیزم.بابت جمعه شرمنده ایناز یکدفعه سیستمو خاموش کرد.بعدش فرصت نشد بیام ببخشید خانمی


خواهش میکنم عزیزم آیناز رو ببوس
مریم مامان دونه برفی
23 تیر 92 9:56
شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم . بازهم پیش ما بیاید. این هم مال جوجوی خاله
مامان کوثری
2 مرداد 92 14:44
سلام گلم چی شد فکراتون رو کردید برای سفارش تم؟
منصوره مامان زهره
3 مرداد 92 4:27
آفرین به مامان درس خون!!!
مامان کوثری
4 مرداد 92 13:15
سلام عزیزم ممنونم از لطف شما من فقط میخواستم ببینم تم رو میخواید یا نه فقط همین خدای نکرده قصد جسارت نداشتم این که شما بخواین یا نخواین به انتخاب خودتون هست و برای جبران لازم نبود برای من کاری بکنید عزیزم خیلی لطف کردید که بازم منو معرفی کردید ممنونم خوش باشین
مامان سهند و سپهر
12 مرداد 92 21:47
خسته نباشي مامان مهربون . موفقيتت در امتحانات رو تبريك ميگم. احسنت كه با وجود ترلان كوچولو به درسهاتم خوب رسيدگي كردي