ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

من و ترلان در خانه

1392/8/6 16:13
نویسنده : مامان نی نی
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدیم بعد از یه تاخیر طولانی با پست پر از عکس

اینم عکسای عسلک خوشگل مامانی

نینی

نینی

 

خب آخه من به مامانم چی بگم که همچین عکسی از من انداخته چه ژستی هم گرفتم با این عینک

نینی

با توجه به اینکه مامانای مهربون خواسته بودن که این پست عکسدار باشه مامانم خیلی خیلی تلاش میکرد که بتونه از من عکس بگیره ولی مگه من میگذاشتم ... همش دنبال فضولی کردن بودم

نینی

اصلا هم صورتم رو به دوربین نمیکردم تا حسابی اذیت بشه

نینی

اخه میخواستم با این عکسا بازی کنم مامانم هم گیر داده بود که از من عکس بگیره

نینی

اینجا هم انگشتمو کردم توی چشم بالشم تا کورش کنم ... نیگا میکنه

خلاصه اونقدر فضولی کردم که آش و لاش روی زمین افتادم و خوابم برد و مامان بیچارم مجبور شد توی خواب از من عکس بگیره

نینی

 

برای دیدن بقیه عکسا و فضولیهای خارق العاده ی من تشریف بیارین ادامه ی مطلب

اگه گفتین الان کجا نشستم

روی اجاق گاز...

این غروب یه روز تعطیله که دلم گرفته بود و هی میگفتم دردر (یعنی بریم بیرون) بابایی هم نبود و مامانی برای اینکه منو اروم کنه منو گذاشت روی میز ناهار خوری تا بتونم از پنجره بیرون رو ببینم در ضمن این چند روز هوای مشهد خیلی سرد بود من حسابی هم سرما خوردم تازه 5 تا هم آمپول زدم خلاصه این شد که من هر چی دردر گفتم منو بیرون نبردن و من به تماشای دردر از پنجره قانع شدم. ژست عاشقا رو هم گرفتم

نینی

نینی

 

نینی

اما بعدش دلم دردر مخواست و زدم زیر گریه حالا گریه نکن کی گریه کن مامانی هم بالاخره کم اورد و منو برد دردر...

اینجاهم اماده شدم که برم دردر

نینی

خیلی هم خوشحالم

نینی

ما دیگه بریم دردر فعلا خداحافظ همگی

من که میرم چرا هلم میدی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

فرناز مادر آتیلا
6 آبان 92 17:48
قربون ترلان خوشگلمو و شیطنتهاش ..................مامانی ببرش دردر دخملمونو خووووووووووووووووووب
ببوسش عزیزمووووووو


مرسی فرناز جونم
مامی بهار
7 آبان 92 0:11
چه دخمل نااااااااااااااااااااااازی

ماشالله خدا حفظت کنه




ممنونم عزیزم که به ما سر میزنی
مامان سهند و سپهر
7 آبان 92 8:04
سلام عزيزممممممممم
به به جيگرم حال اومد چه پست پربار و زيبايي
دلمون واسه ترلان جوني يه ذره شده بود.
اي جونم خوشگل ددري خاله
بخورمت كه اينقدر شيطوني.
جيگر
مرسي ماماني كه عكس گذاشتي
بوسسسسس


ممنونم عزیزم گل پسرای خوشگل رو ببوس
مریم مامان دونه برفی
7 آبان 92 10:04
آفرین دخترم بالاخره زورت به مامانت چربید. خوشم اومدازاین همه پشتکار. برو به سلامت عزیزم .ددر خوش بگذره مامانی جون تو مشهدی نایب الزیاره باش . هرموقع که رفتی حرم ما رو فراموش نکن عزیزم التماس دعا.
مامان یاسمین فاطمه
7 آبان 92 10:05
سلام عزیزم چقدر بزگ شدی دخمل خوشگل


مرسی مامان جون یاسمین فاطمه عزیزمو ببوس
مامان نگار
7 آبان 92 13:52
چقدر منتظر این عکسا شدیم
مامانی دستت درد نکنه
ایشالادخملمون هیچ وقت مریض نباشه
ضمنا من عاشق اون عکس با عینکش هستم


ممنونم دلمون برای نگار جون تنگ شده کامپوترم وبش رو باز نمیکنه رمز عوض شده؟
عمی
7 آبان 92 22:28
قربوووووووووووووووووووووووووونت بشم ک اینقدژستای قشنگ قشنگ میگیری نخ سوزن ژست غمت .عااااااااااشقتم http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/24.gif
امیرحسین
7 آبان 92 22:31
[
امیر حسین
7 آبان 92 22:44
عینکت خیلی ب صورتت میاد ماه شدی ترلانی جوووووونییییییییhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/50.gifhttp://www.niniweblog.com/images/shttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/50.gifmilies/smile_thum/50.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/24.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/24.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/22.gif
الهام مامان علیرضا
8 آبان 92 0:03
سلام عزیزم
ماشاله به مامانی
دلمون خیلی تنگ شده بود
التماس دعا دارم
راستی اون عکسی که با عینک گرفتی خیلی ناز شده[hr
ممنونم عزیزم
مامان پريسا خانوم
8 آبان 92 11:51
عزيززززززززززززم چه عكساي نانازي الهي بميرم 5 تا آمپول؟؟؟ايشالا بهتر باشي گلم. مامان خانومي مواظب ترلان جون باش كه زود خوب خوب شه
مامان شاران
8 آبان 92 14:55
وای چه عکسای خوشگلی ماشالله بزرگ شده نانازم
سمیه مامان زینب
11 آبان 92 15:40
سلام عزیزم چقدر دختر ماه ونانازی دارین خدا براتون حفظش کنه. خوشحال میشم باتوجه به اینکه همشهری هستیم باهم در ارتباط باشیم ، به ماهم سر بزنید
سمیرا
11 آبان 92 18:03
عزیزمی، چه عروسک نازیییییییییییییی،
مامان معین
13 آبان 92 9:11
آی جانا الهی من قربون این دخمل خوشگلمون بشم . ببخشید نمیشه زود به زود سر بزنم . این فسقلی این روزها زیاد اذیت می کنه اداره هم سرم خیلی شلوغه
مهسا مامان نورا
13 آبان 92 11:49
الهییییییییییییییی فداشم ناز دونه من خیلی با حال بود راستی خاله ما اپیم
منصوره مامان زهره
14 آبان 92 2:45
ماشالله خاله چه عکسای خوشگلی! چقدر ناز می خندی
مامان گلشيد
14 آبان 92 11:08
چقدر خوشگله اين دخملي ناز چه اسم قشنگي هم داره مثل خودش لپت و بخورم خاله قشنگم به ديدن گلشيد منم بيا با هم دوست بشيم
مامان مانلی
14 آبان 92 13:32
خیلی ناناس شدی
مامان شاران
15 آبان 92 9:21
مهسا مامان نلی
15 آبان 92 14:06
اخی عزیزم چه ناز خوابیده.نمیدونستم شما مشهدید.ما هفته پیش مهمون شهرتون بودیم.هر وقت رفتید زیارت یاد من و نلی هم باشید
علامه کوچولو
16 آبان 92 19:39
سلام بانو عزاداریهاتون قبول التماس دعا امشب به یاد علی اصغر علیه السلام کوچولوی نازت رو ببوس
مهتاب
17 آبان 92 1:33
الهییییییییییییییی عزیزم ماشالا خدا حفظش کنه دخمل ناز دوست دارم قورتت بدم
مامان ندا
18 آبان 92 21:21
دخمل ناز شیطون بلا
مامان آرین
20 آبان 92 11:52
سلام مهناز جان.ممنون بهمون سر زدین.خدا حافظ دختر ناز وخوشگلتون باشه . روی ماهش رو ببوسین
منصوره
26 آبان 92 9:46
خیلی نازی ی ی ی ی ی ی ی
مامان گلشيد
26 آذر 92 8:32
من قهر كنم نيومدي ديدنم خاله جوني تازه كلي ام الان مريضم و سرما خوردم قهر نکن اومدم گلم امیدوارم زود زود بهتر شی