ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

بای بای شیر مامان

1393/5/28 14:30
نویسنده : مامان نی نی
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یه مدته که دیگه شیرنمیخوری

درست از روز بعد از تولد دو سالگیت

اما نمیدونی بیشتر از تو به من سخت گذشت

خیلی دلم گرفته

خیلی دلم تنگ شده که شیرت بدم

دلم واسه چشات که هر وقت شیر میخوردی خواب آلود میشد خیلی تنگ شده

ولی دیگه بزرگ شدی خانوم شدی باید شیر و تموم میکردی

یه شیشه شیر جدید واست گرفتم که خوشحال بشی

خیلی دوسش داری شبا توش بهت شیر پاستوریزه میدم

خدا رو شکر میکنم که تونستم 2 سال کامل با وجود همه ی مشکلاتی وجود داشت بهت شیر بدم

هنوزم گاهی بهونه ی شیر رو میگیری موشیه من

ولی به زودی فراموش میکنی

این قانون طبیعته

پسندها (3)

نظرات (5)

نیلوفر
3 شهریور 93 16:22
وای عزیزممممممممممممم چقدر نازه دخملت عاشق دخمل کوچولوهام
نیلوفر
3 شهریور 93 16:22
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای هدیه و سیسمونی متفاوت و شیک (این عروسک ها بسیار بادوام هستند و به خاطر نداشتن قطعات جداشونده برای کودکان مناسب هستند) به وبلاگم سر برنید http://honarhayeme.blogfa.com/
عمه جون
3 شهریور 93 18:47
مریم مامان دونه برفی
4 شهریور 93 10:21
خسته نباشی مامانی . . آره گذشته از بچه ها مادرها هم تواین مرحله خیلی اذیت میشن.
مامان گلشيد
17 شهریور 93 12:52
اي جونم عزيز دلم ديگه دخملي بزرگ و خانوم شده