ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

دلنوشته

1392/7/18 23:41
نویسنده : مامان نی نی
469 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من دختر نازم برای تو مینویسم که همه ی هستی ام از آن توست

برای تو که تمام زندگی ام را پر کرده ای برای تو که همه ی خاطرات جوانی ام از تو رد میشود

میخواهم تا بدانی عشق من نسبت به تو چه بی پایان است چقدر ابدی ست و تا چه اندازه ...

تا چه اندازه سرمست میشوم وقتی که میخندی

وقتی که خوشحالی و بازی میکنی

وقتی که تند تند پاهای کوچکت را بر زمین می کوبی

وقتی که خودت را برای من لوس میکنی

عشق من

گویی دلم را چنگ میزنند زمانی که سرخی روی پلکت را میبینم کنار چشمهای زیبایت ،قلبم از جا کنده میشود زمانی که عفونت مختصرگوشت را که بر اثر سوراخ کردنش به وجود آمده میبینم.

دوست دارم هر چه دارم بدهم تا تو سردت نشود، گرمت نشود و همه چیز برایت رو به راه باشد . بدان مادرت همه ی تلاشش را برای پرورش هر چه بهتر تو به کار گرفته است و اگر این میان قصوری پیش امده حاصل بی تجربگی ام است نه بی توجهی ام...

زیبای من

از تو ممنونم به خاطر اینکه حس زیبای مادر بودن را به من هدیه دادی برای اینکه به من ماما میگویی و قلبم برایت تندتر میزند عاشق شیطنت های بچگانه ات هستم زمانی که دارم سریال مورد علاقه ام را میبینم و تو تند تندکانال را عوض میکنی ؛ زمانی که آشپزی میکنم و تو دل و روده ی کابینت ها را روی زمین میریزی و از این کارت حسابی لذت میبری یا زمانی که من جارو برقی میکنم و تو روی جارو مینشینی ... روز های بسیار زیبایی هستند بسیار زیبا و همچنین بی تکرار

مثل برق و باد میگذرند و تو بزرگتر و عاقل تر میشوی و من با تجربه تر و شاید البته شاید هم پیرتر مطمئنم امروز که بگذرد ، روزی میرسد که من برای گذشتن از این روزهای شیرین کودکی تو سخت دلم میگیرد. اما زمان را نه میشود قضاوت کرد و نه گریبان گرفت چرا که گذر ایام از دست ما خارج است.

دوستتتدارم و همیشه عاشقت خواهم ماند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهسا.مامان نلی
19 مهر 92 2:43
راست میگی عزیزم خیلی زود این روزا تموم میشه...په جالب نلی هم همین کارا رو میکنه.تا حالا 3 تا از ظرفای مورد علاقمم زده ترکونده
فرناز خاله اریساخانوم
19 مهر 92 20:50
روزت مبارک عزیزم
مامان ندا
19 مهر 92 21:39
دل نوشته زیبایی بود مامانی
مهسا مامان نورا
19 مهر 92 22:02
عشقتان جاودان ومانا باشید دوست خوبم با ارزوی بهترینها
منصوره مامان زهره
20 مهر 92 16:43
واااای عزیزم چقدر قشنگ نوشتی دلم میگیره از اینکه قراره یه روزی برای این روزا دلتنگ بشم!
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 19:52
عید قربان مبارک التماس دعا
مامان لي لي
26 مهر 92 0:47
أخي عزيزم خيلي قشنگ نوشتي دختر گلت هم خيلي نازه خدا نگهدارش باشه😘
فرناز مادر آتیلا
26 مهر 92 10:59
چقدر زیبا بود نوشته ات عزیزم
الهام مامان علیرضا
26 مهر 92 22:54
دلنوشتۀ زیبایی بود مهناز جونم
negin
29 مهر 92 19:15
هزار ماشالله بهش باشه آپممممممممم
مامان سهند و سپهر
30 مهر 92 13:19
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 16:14
عید ولایت مبارک
مامان شاران
8 آبان 92 14:53
خیلی زیبابود گلم
خاله ملیحه
8 آبان 92 15:57
سلام خاله جون، خیلی قشنگ نوشتی اشکمو درآوردی.حالا که خودت مامان شدی و اینقدر برای دخترت زحمت میکشی و دوسش داری ،حتما قدر مامان خودت (خواهر منو ) بهتر میدونی. خدا همگیتون رو واسه هم حفظ کنه.
asal
23 آبان 92 21:34
سلام طراحی قالب اختصاصی با عکس کودک شما کاملا گرافیکی سه ستونه و دوستونه تنها با 10 هزار تومن یه بالابر و یه قالب وبلاگ با عکس فرزند دلبندتان داشته باشید برای دیدن نمونه کار های به ادرس زیر برید ...... webnegar1.mihanblog.com به صفحه نمونه کارهای ما سر بزنید
asal
23 آبان 92 21:34
توی نی نی گپ براتون درخواست دوستی دادم
عمه جون
1 آذر 92 0:06
خیلی قشنگ نوشتی اااااافرررررینhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/55.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/47.gifhttp://www.niniweblog.com/imahttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/31.gifges/smilies/smile_thum/47.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/47.gif