ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

وااای خیلی دیر شد!

1393/7/8 19:07
نویسنده : مامان نی نی
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من خیلی وقته میخوام بیام واست بنویسم اما وقت نمی شد .

موشی مامانی مجرای اشکت رو مرداد ماه عمل کردیم ولی چون هنوزم از چشمت گاهی اشک میومد دلم نمیخواست بیام از عملت اینجا بنویسم خیلی بهتر شدی ولی گاهی بازم چشمت اشکی میشه نمیدونم چرا؟

یه کم هم تقصیر خودته چون اصلا به من اجازه نمی دادی توی چشت قطره بچکونم دکتر بعد عمل بهت قطره داد ولی نمی گذاری واست بچکونم نمیدونم چی کار کنم.

یه دکتری قبل از عمل بهم گفته چون دیر اومدین چشمش خوب نمیشه با سونداژ

با خودم میگم نکنه راست گفته باشه :(

عشقم حالا خیلی وقته که کامل حرف میزنی

چند روز پیش هی بالا و پایین می پریدی ازت پرسیدم چی کار میکنی؟ گفتی دارم جلب نظر میکنم!!! منم  از تعجب دو تا شاخ گنده رو سرم دراومد

عکسای بعد از عملتو اینجا میگذارم در آینده نزدیک

دیشب هم بردمت حموم و برای اولین بار توی حموم ازت عکس گرفتم اونا رو هم واست اینجا میگذارم

این روزا دخترکم کارتون تینکربل رو خیلی دوس داری و هر روز دو سه بار نیگاش میکنی.. همه ی دیالوگاشم حفظی میگی اسم موشه پنیره بعدشم خودت میخندی قربون خنده هات برم.

شاید وقتی بزرگ شدی از این سنت یادت بیاد آخه خودم یه چیزای خیلی کمی از دو سالگیم یادمه پس حالا که قراره یادت بمونه تمام تلاشم اینه که خاطرات شیرینی رو از کودکیت واست رقم بزنم .همه ی سعیم اینه که این دوران به یاد موندنی و تکرار نشدنی واست شیرین شیرین باشه!

یه هفته ای می شد که هر وقت از خواب بیدار میشدی زود دو سه لقمه نون پنیر میخوردی میرفتی خونه ی عمه لیلا! منم واسم سوال شده بود که چرا دقیقا موقع صبونه میری اونجا بعد عمه جون به من گفت که میری اونجا میگی عمه جون صبونه ارده شیره میخوام!!! و اونجا یه عالم غذا میخوری !!

وقتی موضوعو فهمیدم اینقدر خندیدم از دست تو بعدش به بابایی گفتم واست ارده شیره بگیره . خیلی دوس داری صبا که میخوام بیدارت کنم میگم مامانی پاشو ارده شیره بخور زود پا میشی :))

قربون دختر شیرینم برم :*

 

پسندها (5)

نظرات (17)

ليلا مامان ساينا
8 مهر 93 19:10
سلام عزيزم به منم سربزن لينكي تو هم بلينك
دایانا
8 مهر 93 19:12
خیلی جیگره این ترلان خانم. خدا نگهش داره 120 ساله شه.
مامان فاطمه
8 مهر 93 20:41
]چه اسم قشنگی برای دختر خانوم نازتون انتخاب کردین خدا حفظش کنه این بوس برای تــــــــــــــرلان خانوم نــــــــــــــــــــــاز
مریم مامان دونه برفی
20 مهر 93 11:26
سلام خانمی نگران نباش انشا ءا... که چشمش زود زود خوب میشه . ای دخترک شیطون بلای شیمکو ارده شیره میخواد
منصوره
23 مهر 93 12:23
سلااااام تولد گلساست منتظرتونیم
عمه جون
28 مهر 93 0:04
**
عمه جون
28 مهر 93 0:04
نامه ای کوتاه به زندگی...!!! . . . سلام . . . خاك تو سرت ...
شيك پوش
15 آبان 93 13:23
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com
مامی پدرام فینگیل
22 آبان 93 17:06
سلام ماشاله به ترلان خانم دوست داشتنی.
مامی پدرام فینگیل
24 آبان 93 4:34
مامان گلشيد
27 آبان 93 12:58
هوارتا بوس واسه ترلان جون عزيزم
مامی پدرام فینگیل
5 آذر 93 16:57
سلام به ترلان عزیز و خوشگل. مامان ترلان عزیز من دوست مریم جان هستم منتظرم هر چه زودتر عکس های ملیکا و ملینای عزیز و واسم بزاری ببینمشون.ممنونم ترلان خوشگل و میبوسم
عمه جون
10 آذر 93 22:33
دیشب بی خوابی زد به سرم . . . . . . . . . . .. .. . . . . . . . .. . . . . . منم زدم تو دلش اونم زد تو دماغم الانم کارمون به کلانتری کشیده فردا دادگاه داریم:|
مامان گلشيد
11 آذر 93 10:27
سلام عزيزم خوبي خواهري نيستي كم پيدايي ايشال كه هميشه در سلامتي باشين و غم و غصه ها ازتون دور
فرناز
11 دی 93 13:35
سلام خدا دخترتونو نگه داره چقد ناااااااااااااااااازه. خواننده آهنگ وبلاگتون کیه ؟
خاله ملیحه و مامان ملینا ملیکا
12 دی 93 20:32
سلام خاله جون. ما هم مثل ترلان خیلی ارده شیره دوس داریم
منصوره
10 خرداد 94 10:40
سلام عزیزم میدونم سخته انشاالله هر چه زودتر خوب بشه قوربون دخمل خوشگل