ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

نظرات (26)

اخبار سلامت داک تاپ
21 تیر 92 16:26
باسلام اگه تمایل دارید که آخرین نکات مربوط به سلامت نوزادان را در وبلاگ خودتان داشته باشید، تا هر از چند گاهی آنها را مطالعه کنید، به این سایت مراجعه کنید. انشالله نی نی تون همیشه صحیح و سالم باشه
الهه
21 تیر 92 17:58
یازده ماهگی این فرشته کوچولو مبارک مامانی ایشالله تولد 120 سالگیشو بگیرید عزیزم باعث افتخاره دوست خوبی مثل شما نصیبم بشه من با اسم دختر گلت لینک کردم ممنون که به ما سر زدی
الهه
22 تیر 92 17:50
ماهگرد این فرشته زیبا مبارکش باشه


ممنون عزیزم
خاله ی ترلان
23 تیر 92 15:42
دوستت دارم ترلان خاله


مرسی جیگر
maman solmaz
23 تیر 92 16:12
سلام یازده ماهگی ات مبارک اگر دوست داشتید به ما هم سر بزنید اگر هم دوست داشتید تبادل لینک کنیم
مامان ایناز.ندا
23 تیر 92 23:15
11 ماهگی مبارک خوشکل خاله


ممنونم خاله جون
قالب های اختصاصی برای کودکان
24 تیر 92 18:32
بهترین قالبهای اختصاصی برای کودکان زیبای شما با کمترین قیمت ممکن برای سفارش به وب زیر مراجعه کنید ممنون
مامان سولماز
25 تیر 92 14:31
مرسي عزيزم من هم شما را لينك كردم
مریم مامان دونه برفی
26 تیر 92 9:05
برای ترلان جونو مامان جونش و این هم اختصاصی برای خاله مهربون ترلان که به امیرعلی رای داد .مرسی خاله جون
مامان ایناز
27 تیر 92 11:02
مادر آتیلا
30 تیر 92 23:52
چه نازه این دختری....خدا حفظش کنه.......
محراب و مليكا
31 تیر 92 12:01
خاله جون چقدر ناز و ملوسي دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
فرناز مادر آتیلا
1 مرداد 92 14:53
وممنون از حضور شما.....من هم شما را لینک میکنم....ترلان خوشگله را ببوس
مامان نگار
2 مرداد 92 8:17
سلام عزیزم
ترلان خانوم خوشگل شما با نگار جون ما تقریبا هم سنه
دوست دارم باهم دوست بشیم
میشه؟



وای عزیزم دوستی با شما باعث افتخار منه
مامان کوثری
2 مرداد 92 14:35
سلام گلم چی شد فکراتون رو کردید برای سفارش تم؟
سمانه مامان ستایش
2 مرداد 92 15:49
سلام.مرسی که بهمون سر زدید.من لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
خدا حفظ کنه ترلان کوچولوی نازو


عزیزم ادرستو برام بذار فراموشش کردم
سمانه مامان ستایش
2 مرداد 92 19:03
www.nazdokhtar1390.niniweblog.com
منصوره مامان زهره
3 مرداد 92 4:26
مامان حنانه زهرا
3 مرداد 92 17:48
ماشالله به دخملی
خیلی نازه خداحفظش منه
هرچی سن کمتر باشه واسه سوراخ کردن گوش بهتره چون درک بچه ها پایینتره وگوششو انگولک نمیکنه تازه دردشم کمتره واسه دختر من که همون لحظه تموم شد خداروشکر امیدوارم ترلان جونم اذیت نشه



ممنونم عزیزم که به ما سر زدی
مامانه بهار
4 مرداد 92 14:51
سلام عزیزممممممممممم ماشالله به موهای خوشگلت .. پس چرا بهار من هنوز کچله؟؟؟ مامانه ترلان حتما واسه دخملی اسپند دود کن. خدا براتون حفظش کنه.
مامان زهرا ناز
5 مرداد 92 2:54
سلام دوست عزیز ممنونم که به ما سر زدی
دختر خیلی نازی داری ماشالله خدا حفظش کنه
اگه دوست داری تبادل لینک کنیم


عزیزم منم دوست دارم تبادل لینک کنیم اما آدرستو نگذاشتی
مامان زهرا ناز
5 مرداد 92 3:04
دستور دسر ژله با بستنی : ژله بلوبری یک بسته ژله آنار یا آلبالو یک بسته بستنی و میوه های خرد شده اول ژله بلوبری رو طبق دستور درست می کنیم و داخل ظرف میریزیم و حدود نیم ساعت در یخچال میذاریم وقتی ژله نیم بند شد ژله دوم را روی اولی میریزیم ودر یخچال قرار میدیم تا کاملا ببنده وبعد بستنی رو به صورت چهار گوش برش می زنینم یا از قالب بستنی استفاده میکنیم بعد میوه هارو روی بستنی میذاریم
مدرسه ی مامان ها
7 مرداد 92 12:11
سلام مامان عزیز ممنون که به مدرسه ی خودتون تشریف آوردید؛ ان شاالله که هرچه زودتر بهبود پیدا کنید و مشکلتون برطرف بشه، بله متخصص زنان می تونه کمکتون کنه. موفق باشید
مامان سهند و سپهر
12 مرداد 92 21:48
دکتر شیوا سروری
16 مرداد 92 22:21
سلام عزیزم با دانستنی های آنلاین روابط جنسی در خدمت شما هستیم و هر سوالی که داشته باشید رو پاسخگو هستیم و درصورت تمایل میتوانید با ادد کردن ایمیل وبلاگ تو یاهو بهتر از خدمات ما بهره مند شوید با تشکرshivasarvari56@yahoo.com
غزل جوون
18 مرداد 92 18:17
سلام جوونم
من غزلم
تازه 2 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب ساخته
میای با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟
بهم سر بزن




عزیزم منم خیلی مایلم ببینمت غزل کوچولو ولی آدرستو نگذاشتی