ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

پوشک گیرووووون

1393/4/2 22:55
نویسنده : مامان نی نی
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستایگلم و مامانای مهربون

جونم براتون بگه دارم فسقلیم رو از پوشک میگیرم دو سه روزی میشه که شروع کردم یه پیشرفتایی کرده ولی کامل نشده

این روزا ترلان مثل رادیو حرف میزنه

جمله هایی از ترلان که باعث تعجب من و باباش شده رو بشنوین

داشتم چایی میخوردم تموم که شده میگه نوش جونت عزیزم

از بیرون اومده با یه لحن تند و شیرین میگه: مامان آناناس داری آره؟

به باباش میگه بابا جون گوشی تیان (یعنی ترلان) کجاس؟

یا اینکه پول برمیداره میگه مامان من برم پفک بخرم آبمیده (یعنی آبمیوه) بخرم چیس (چیپس) بخرم زود میام همینجا بمون الان میام

میره خونه ی عزیزش (طبقه ی بالا) تازگیا یاد گرفته خودش میره و برمیگرده در میزنه و میگه مامان باز کن منم تیانی ام

میگم برام به به بیارم میگه آره پیوپیو ( پلو) میخوام گوشت میخوام هجیب (هویج) میخوام هیمنی ( سیب زمینی) میخوام. وقتی هم میگمنداریم از خنده غش میکنه

شرمنده ی همه ی اونایی که کامنتاشونو جواب ندادم واقعا وقت نکردم

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان رها
3 تیر 93 0:04
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !
منصوره
7 تیر 93 8:55
مامانی منتظریم
پینک
9 تیر 93 0:19
بمب خنده گلچینی از خنده دارترین جک های موجود در اینترنت بمب خنده گلچینی از خنده دارترین جک های موجود در اینترنت به یه بنده خدا خسیسه می گن شیرین تر ازعسل چی خوردی؟ می گه ترشی مجانی یه مرده دستشویی بوده پسرش زنگ میزنه به گوشیش میگه بابا کجایی؟ میگه یه جایی هستم ~ پسره میگه مامان گفت ناهار نداریم هر جا هستی همونجا یه چیزی بخور سال 2200 پسره از مامانش میپرسه مامان من چه جوری به دنیا اومدم. مامانش جواب میده از اینترنـت دانلودت کردم از طرف میپرسن توبرای زلزله زده های بم چی فرستادی میگه: یه کامیون خط کش میگن: آخه خط کش واسه چی میگه: آخه میخوام عمق فاجعه رو بهتر بفهمن آلبوم جديد شجريان : 1- صاحبدلان بايد برقصن 2- ساقي تو ديگه کي هستي 3- مرغ سحر (ريميکس) 4- هي نگار کجا کجا 5- غم مخور فداي سرت 6- سه تارمو با خودت نبر یکی می گه من حافظ کل قرآنم. غضنفر می گه: از این قرآن کوچیکا یا بزرگا غضنفر میره جبهه بهش میگن اونجا چیکار میکردی؟ میگه زرشک پاک میکردم!!! بهش میگن خوب پس اونجا اشپز بودی؟ میگه : نه ، روی تابلوهایی که نوشته بود کربلا منتظر ماست بیا تا برویم زیرشون نوشته بودند زرشک ما اون زرشکارو رو پاک می کردیم!!!! یارو میره کلاس انگلیسی، ازش میپرسن اسمت چی؟ میگه: power god new day می‌پرسن: معنیش چیه؟ میگه: قدرت‌الله نوروزی!!!
پینک
9 تیر 93 0:19
متنظریم
مامان رها
9 تیر 93 21:30
سلام ماه مهمانی خدا برشما و کوچولو نازتون مباارک
منصوره
14 تیر 93 9:25
منتظریم
مامان سوده
24 تیر 93 3:22
مامان ترلان ایشالله موفق باشی در امر مهم پوشک گیرون ترلان شیرین زبونو از طرف من ببوس
pink
25 تیر 93 0:01
غمگینم…! مانند مادری که…. تازه از ارایشگاه اومده ومیببنه ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره…
..........
26 تیر 93 14:58
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
مامان گلشيد
31 تیر 93 11:14
واي عزيزم هزار ماشالا كه اين قند عسلت اين همه حرف ميزنه گلشيد من كه اصلاً زبون باز نميكنه يه كلمه بگه هرچي هم باهاش حرف ميزنم اصلاً جوابم رو نميده فقط ميگه "نه" "برو" همين ديگ هيچي فقط جيغ ميزنه و گريه ميكنه الان داره يكسال و نه ماهش تموم ميشه نميدونم چيكار كنم