ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

بدون عنوان

1393/3/11 23:54
نویسنده : مامان نی نی
606 بازدید
اشتراک گذاری

مدینه بود و غوغا بود            اسیرِ دیوِ سرما بود
محمد سر زد از مکه             که او خورشیدِ دلها بود
لا لا خورشیدِ من لا لا           گلِ امیدِ من لا لا

خدیجه همسرِ او بود              زنی خندان و خوش خو بود
برای شادی و غم ها              خدیجه یارِ نیکو بود
لا لا لا شادیم لا لا                غمم آزادیم لا لا

خدا یک دخترِ زیبا              به آنها داد لا لا لا
به اسمِ فاطمه زهرا               امیدِ مادر و بابا
لا لا لا کودکم لا لا               قشنگ و کوچکم لا لا

علی دامادِ پیغمبر               برای فاطمه همسر
برای دخترِ خورشید           علی از هر کسی بهتر
چراغِ خانه ام لا لا             گلِ گلدانِ من لا لا

علی شیرِ خدا لا لا             علی مشکل گشا لا لا
شبِ تاریک نان می برد       برای بچه ها لا لا
لا لا مشکل گشای من          گل باغِ خدای من

حسن فرزند آنها بود           حسن مانندِ بابا بود
شهیدِ زخم دشمن شد           حسن یک کوه تنها بود
لا لا کوه بلند من               تو شیرین تر ز قند من

علی فرزند دیگر داشت      جوانی کوه پیکر داشت
همیشه حضرت عباس        به لب نامِ برادر داشت
لا لا نازک بدن لا لا          عصای دستِ من لا لا

گلِ پرپر حسینم کو            گلِ سرخ و گل شب بو
کنار رود و لب تشنه          تمامِ غنچه های او
لا لا لا غنچه ام لا لا         لا لا لا لا گلِ تنها

حسین و اکبرم لا لا          علی اصغرم لا لا
کجایی عمه جان زینب      سکینه دخترم لا لا
لا لا لا لا گل لاله            نکن گریه نکن ناله

شبی سرد است و مهتابی   چرا گریان و بی تابی
برایت قصه هم گفتم         چرا امشب نمی خوابی
لا لا لا جان من لا لا        گل باران من لا لا

پسندها (2)

نظرات (7)

sisily
12 خرداد 93 0:13
برای اولین بار در ایران جایزه ای باور نکردنی و بی نظیر از فروشگاه اینترنتی 5040 هر ماه مبلغ 7 میلیون تومان به صورت مادام العمر..... بله درست شنیدید با این جایزه میلیونر شوید و به آرزوهای دست نیافتنی خود براحتی دست پیدا کنید. تنها کافیست از فروشگاه 5040 به صورت اینترنتی خرید کنید تا نام شما در لیست قرعه کشی این جایزه شگفت انگیز قرار بگیرد. شما میتوانید شاهد قرعه کشی فروشگاه اینترنتی 5040 بصورت زنده از رسانه ملی باشید . پس همین حالا شانس برنده شدن خود را باخرید اینترنتی از فروشگاه ما بالا ببرید ..شاید شما برنده این جایزه باورنکردنی باشید. منتظر شما در فروشگاه اینترنتی 5040 هستیم.
پینک(عمه جون)
19 خرداد 93 21:06
اپ کن دیگه مهناز جون.لطفا
mamane YaSnA
20 خرداد 93 22:10
سلاااااااااااام آپیم بعد ازچند وقت
گیس گلابتون
22 خرداد 93 10:30
سلام. احساسات شما خیلی قشنگ بود لذت بردم. ترلان خانم شما خیلی ماهه
jody mody
30 خرداد 93 6:57
سلـــومـــ ...•وبتتت عالیهههه واقعا میگمااااا محشـــره♥ من که خیلی خوشم اومد راسی افتخار میدی وبم بیای؟ایـــآآآ[قلب شکسته] شاید مشتری شیااااا من قالبسازی دارمو اموزش قالبسازیمـــ میدم• یه عالمه جزوه دارم که میتونید تمام فوت و فن قالبو لوگو اینجور چیزارو یاد بگیری♥ من منتظرتما یه سری بهم بزن خوشالم میکنی راسی یه لطف دیگه لینکم میکنی؟
مامان رها
1 تیر 93 2:28
عالی بود ترلانی نازو ببوس امیدوارم با این لالایی همیشه در ارامش بخوابه
زohرe
21 مرداد 93 23:30
ت و ل د ت م ب ا ر ک
مامان نی نی
پاسخ
ممنون تولد شما هم مبارک