ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

عقیقه

1393/4/30 17:55
نویسنده : مامان نی نی
754 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک شیطون و بلای مامانی

دیروز دومین سالگرد قمری تولدت بود نازکم

شب قدر بیست و سوم شب نزول قرآن و شب تبی ولد دختر پاک من مثل قرآن

و بابایی برای شما عقیقه کرد دستش درد نکنه

یه افطاری دادیم و همه دور هم بودیم

شب خوبی بود  همه خیلی کمکمون کردن شما وروجکم خیلی شیطونی کردی

فقط چون کارامون خیلی زیاد بود و 60 نفر هم مهمون داشتیم اصلا نشد عکس بگیریم

واسه همین شرمنده دیگه این پست بی عکسه

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان سوده
31 تیر 93 16:10
مامانی الهی ترلان جون همیشه سالم باشه در پناه خدا
pink
31 تیر 93 22:27
مامان من موقعی که خاله هام مهمون ما هستن : پاشو بچه زشته مهمونا الان میان آبروم میره مامان من موقعی که عمه هام مهمون ما هستن : پاشو بچه الان یه گله آدم میریزه اینجا:||
مامان الهه
3 مرداد 93 17:09
تولدت مبارک پرنسس خوشگل همیشه لبت هندون تنت سالم و سلامت
مریم مامان دونه برفی
4 مرداد 93 12:20
مبارک باشه عزیزم ..چه خوب من هم خیلی دلم میخواست برا امیرعلی عقیقه کنم ولی نشد.هرموقع که بخوام میتونم این کارو بکنم نه ؟؟؟؟؟؟؟ فکرکنم به گردن والدین باشه.
pink
14 مرداد 93 1:59
^ وقتــــی ^ ⛔√ " قرتـــی " شــده ☜ شـــاخ ⛔√ " هــــرزه " شــده ☜ داف ⛔√ " عشـــق " شـــده ☜ خــاص ⛔√ " لاشـــی " شـــده ☜ داش ⛔√ " تفریـح " شـــده ☜ لــاس ⛔√ خریـــت محضـــه به ☜ " هر کســی " اعتـــماد کنـــی ⛔√ ✔" تنهـــایی " پرچمــــش بـالــاســ..
فاطمه
18 مرداد 93 20:31
اوهوم... ینی شایعس؟
زohرe
21 مرداد 93 23:28
تولدت مبارک عزیزمممممممم
زohرe
21 مرداد 93 23:29
تولدت مباااااااااااااااااااااارک..... راستی از طرف من بوسش کنید
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما
زohرe
21 مرداد 93 23:29
تولدت مبااااااااااااااااااااارک