ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

سالگرد ازدواج

1392/10/15 22:44
نویسنده : مامان نی نی
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم 14 دی سالگرد ازدواج من وباباییه 6 سال پیش توی همچین روزی من و بابایی توی حرم امام رضا قول دادیم که همیشه با هم بمونیم و عقد کردیم

2 ساله که سالگرد ازدواجمون به خاطر وجود تو (البته 2 سال پیش توی دلم بودی ) رنگ و بوی دیگه ای داره  تا 2 سال پیش برنامه این بود که سالگرد ازدواجمون بریم برای شام رستوران ارم شاندیز اما من این برنامه رو دو ساله که تغییر دادم و اون روز رو توی خونه جشن میگیریم خودم کیک میپزم و شام و یه عالمه تشکیلات بعدشم عکس میگیریم و کلی کیف میکنیم.

امسال تو خیلی شیطونی میکردی و من مجبور بودم که روی اپن میز رو بچینم هر چند که به اونجا هم دسترسی داری

اینم میز اون شبمون توی نور شمع

اینجا هم دخملی به کیک ناخونک میزنه

اینم شام


سعید جونم بخاطر همه ی زحمت هایی که برای من و ترلانی میکشی ازت ممنونم من و ترلان قدر تو میدونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله ملیحه
17 دی 92 23:40
وای خاله جون چقدر قشنگ و رمانتیک بود. اشکم در اومد ایشالله به پای همدیگه پیر بشین و خدا ترلان کوچولو رو براتون نگه داره تازه بازم بهتون بچه بده
مامان نی نی
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله ملیحه
17 دی 92 23:42
راستی یادم رفت بگم عکسای ترلان خیلی قشنگه لباسشم بهش میاد اما هیچی اون عکس اینجوریش نمیشه :
مامان نی نی
پاسخ
منم اون عکس رو خیلی دوس دارم
مامان نگار
19 دی 92 13:13
مبارک باشه عزیزم ایشالا 1000 سال در کنار هم و با عشق زندگی کنین و سایه تون بالاسر ترلان جون باشه اون کیک خوشمزه رو من هم میخوام
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم اگه تشریف بیارین خونمون برای شما هم درست میکنم
فرزند مهدوی
19 دی 92 15:45
سالگرد ازدواجتون مبارک ان شالله تا همیشه در کنار هم عاشق و خوشبخت باشین
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم
عمه جون
19 دی 92 23:20
وییییییی...به به عجب میزی... ایشالا10000000000000000000000 سال خوب وخوش باهم زندگی کنین.
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
شبنم
21 دی 92 0:21
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1
مامان سهند و سپهر
21 دی 92 9:37
عشقتون پاینده باشه میزتون هم خوشگل بود مامان کدبانو و با سلیقه ترلانی هم که محشر چه لباس خوشگلی هم پوشیده بود. ببوسش عزیزم
مامان نی نی
پاسخ
مرسی گلم
مامانی محمد طاها
21 دی 92 19:04
سلام مامانی مبارکه یه عالمه هوراااااااااااااااااااا
رضوان مامان رادین
21 دی 92 20:32
سالگرد عقدتون مبارک...امیدوارم سالیان سال کنار هم با سلامتی و خوشبختی زندگی کنید... هزار ماشا... به این دختر ناز و خوشگل خدا حفظش کنه...کیکتونم عالی بود اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنین
مامان نی نی
پاسخ
حتما عزیزم لینکتون کردم
مامان اناهیدمهربون
21 دی 92 20:55
سلام .مرسی که بهمون سر زدین.من قبلا هم به شما سر زده بودم.اما یادم نمیاد نظری گذاشتم یانه.بهر حال از آشناییتون خوشحالم مامانی جون..میشه اون لپای ناز ترلان خانمو از طرف من ببوسید؟ سالگرد ازدواجتونم خیلی مبارک کدبانو خانم!
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم منم از آشناییتون خوشحالم
منصوره
22 دی 92 9:35
مبارک باشه انشاله سال های سال کنار هم زندگی پر از عشق داشته باشین
سولماز
22 دی 92 17:35
سلام عزيزم مباركتون باشهان شاالله ساليان سال در كنار هم خوش و خرم باشيد
simsim
22 دی 92 19:17
خوبه گاهی به دور از تجمل،به دور از رسوم همیشه،سالگرد خاطرانگیزترین اتفاق زندگیتو ،ساده، توی همون خونه ی گرمی رقم بزنی که عمری برای بودن توی اون خونه کنار عشقت ،لحظه شماری می کردی تبریک عزیییییییزم
مامان نی نی
پاسخ
مرسی جیگر
مهسا مامان نورا
22 دی 92 20:52
سلام عزیزم چه مجلسی چه شامی چه کیکی دهنم اب افتاد مبارکتون باشه امیدوارم که سالهای سال در کنا رهم خوشبخت و پاینده باشید و بهترینها رو براتون ارزو میکنم.
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان پريسا خانوم
25 دی 92 14:23
سلام عزيزم سالگرد ازدواجتون مبارك عشقتون پايدار
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم
فائزه مامان مهدیار
30 دی 92 18:42
سلام سالگرد عشقتون مبارک انشالله سالگرد صدسالگی عشقتون در کنار ترلان جون ماشالله دخملیتون ماهه مخصوصا عکس ثابتش
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
سمانه مامان صدرا
3 بهمن 92 16:56
انشالله بپای هم پیر شید!مبارک مبارک مبارک دلم آب رفت با این همه خوراکی
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان گلشيد
12 بهمن 92 7:46
به به خانوم چه باسليقه چه رمانتيك ايشاا... هزار سال در كنار هم زندگي خوب و خوشي داشته باشين و هميشه عشقتون پايدار بمونه
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم
الهام مامان علیرضا
20 بهمن 92 14:17
تبریک صمیمانۀ من و پذیرا باش عزیزم خیلی عاشقانه و هنرمندانه بود
مامان نی نی
پاسخ
مرسی خانومی