ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

یلدای باستانی

1392/10/2 11:21
نویسنده : مامان نی نی
924 بازدید
اشتراک گذاری

امسال چه زیباست شب یلدای من طولانی ترین شبی که به تو فکر میکنم و از یاداوری نگاه پر مهرت شب سیاهم لبریز از نور عشق میشود معبودم یلدا مبارک

 

دختر عزیزم این دومین شب یلداییه که تو پیش مایی پارسال عزیزم خیلی کوچولو بودی و شب یلدا خیلی مریض بودی آخه فقط 4 ماه داشتی فنچول من اما امسال یه عالمه خاطره قشنگ از شب یلدا واسمون یادگاری موند.

اول بهت امروز رو که اولین روز فصل زمستونه تبریک میگم قندولکم

خب بریم سر مراسم شب چله...

یک شب قبل از شب یلدا خونه ی مامانی و اقا جون (مامان و بابا ی من) بودیم و اونجا به شما حسابی خوش گذشت و مراسم یلدا رو با هم بودیم شب هم همونجا خوابیدیم چون من صبح میخواستم برم دانشگاه و شما باید پیش مامانی جون میموندی ببین چقدر ما مراسم اصیل ایرانی رو مفصل برگزار میکنیم ... یه شب قبل رفتیم پیشواز یلدا

اینم عکسای اون شب که با بابا و آقا جون مهربونت گرفتیم

یلدا

 

شب بعد که شب یلدا بود رفتیم خونه ی عزیز و باباحسین ( مامان و بابای باباجون) و تا بعد از نیمه شب بیدار بودیم و فال حافظ گرفتیم وکلی هم بازی کردیم

یلدا

یلدا

قربونت بشم عسلکم که حافظ میخونی

یلدا

اینجا هم طبق معمول همه ی میوه ها رو بهم ریختی

یلدا

اینم یه عکس دست جمعی از سمت راست عمو حمید، عمو وحید، بابا سعید و ترلان جون، امیر حسین کوچولو و بابا حسین مهربونت

اما این پست کامل میشود با عکسای جشن یلدایی نو عروسمون خاله ملیحه جون (خاله من و بابایی) که بعد از ماه صفر و عزاداریها برگزار میشود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آیهان
1 دی 92 18:19
ان شالله خداوند جمع خانوادگیتونو واستون حفظ کنه
مهسا مامان نلی
1 دی 92 23:16
یلدا مبارک.همیشه شاد و پر خنده باشی ترلان جونی
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم نلی جونمو ببوس
مامان علی خوشتیپ
2 دی 92 0:50
سلام گلم ممنون بابت نظر زیبات ممنونم گلم بابت مزاحمتها من دیگه پوستم کلفت شده...اونجا نوشتم برای دلداری به مامان الینا،چون یاده اولای خودم افتادمالان بی خیالم...میخونم و میخندم و پاکشون میکنم شاید تعدا زیاد نظراتم هم به علت این باشه که من حدود 3 سالیه تو نی نی وبلاگمو و خیلیا میشناسنمون لطف داری گلم.عزیزمی...جمع خانوادگیتون همیشه شاد و خندون و سلامت باشه
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم سارا جون
مامان علی خوشتیپ
2 دی 92 0:52
راستی یادم رفت بگم...دخترتون خیلی ناز و خوردنیه اگر دوست داشتید عکسای عروس رو بدید بذارم تو وب آشپزیهای مامان.البته به اسم خودتون تا برای بقیه مامانها هم ایده بشه
مامان نی نی
پاسخ
]چشم عزیزم من از طرفدارای پر و پا قرص وب آشپزیهای مامانم
سمیه مامان زینب
4 دی 92 23:46
سلام خانومی یلداتون مبارک انشاالله همیشه پایدار باشید
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان شاران
6 دی 92 22:17
یلداتون مبارک باشه عزیزم
مامان شاران
6 دی 92 22:18
مامان گلشيد
8 دی 92 7:56
ايشاا... هميشه به شادي و خوشحالي هزار تا شب يلدا رو باهم جشن بگيرين
مامان مانلی
8 دی 92 13:47
یلدات مبارک عزیزه خاله چقدر ناناس شدی شما
مامان نی نی
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله
11 دی 92 18:06
خدا حفظش کنه وب دختری منم بیاید................... منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Solmaz
12 دی 92 17:45
هميشه خوش باشيد و ساليان سال جمع خانوادتون پابرجا
مامان آیهان
15 دی 92 17:41
ما آپیم مامانی
خاله ملیحه
23 دی 92 22:17
آهنگ جدید مبارک
مامان نی نی
پاسخ
مرسی خاله جون