ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

لغت نامه ی 13 ماهگی ترلانی

1392/9/24 18:49
نویسنده : مامان نی نی
850 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان 13 ماهگیت مبارک اینم شیرین زبونیهایی که تو این سن میکنی

1-بابا=بابا ، (یه عکس از بابایی روی دیوار داریم اشاره میکنی و میگی بابا از اون به بعد هر جا قاب عکس دیدی اشاره میکنی و میگی بابا حتی به تابلوی وان یکاد خونه ی مامانی)

2- ماما=مامان

3-دردر=بریم بیرون

4-بابای=بای بایبای بای

5-به به= به به، غذا

6-ایو=الو (تلفن ، کنترل تلویزیون یا هر چیز مشابه رو میگیری در گوشت و میگی ایو)

7-تی تی= هر نوع حیوان

8-نی نی= عکس خودت

9- نینی= هر چیز جذابی که توجهت رو جلب کنه

10- دی دی = شیر میخوام

11-نه(محکم و قاطع)=نه

12-در= وقتی کسی در میزنه یا زمانی که شکلات توی بسته هستش و میخوای درش بیارم

13-ابو=آب ، قبلا میگفتی آب جدیدا این واو نمیدونم چیه اضافه کردی شاید دیدی آب دو حرفیه گفتی بذار یه واوم بهش اضافه کنم شیک تر میشه

14- هاپ = سگ کوچولوتو برمیداری میای طرف من میگی هاپ تا منو بترسونی

15- د...د...د= یعنی دست بزنین من دارم میرقصم

این ها رو هم یادم رفته بود

16-عمو=عمو(عمو وحیدت خیلی دوستت داره هر وقت میبینیش میگی عمو)

17-عمی=عمه یا امیر(منظورت امیر حسین پسر عمته)

18-عژی=منظورت عزیزه ولی این کلمه رو خیلی کم میگی

ترلان من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

زعفران بانو
21 شهریور 92 1:34
افرررین ترلان جووونم


ممنونم زعفران بانو جون کاش ادرس وبتو میگذاشتی تا ما هم به شما سر بزنیم
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 7:49
اي جونم شيرين زبون خاله.
آفرين خاله خيلي خوشگل حرف مي زني.
ماماني من هستم ممنونم كه به من سر زدي . ميام پيشتون مرتب


خیلی خوشحالمون میکنی عزیزم
مهسا.مامان نلی
21 شهریور 92 17:45
ترلان جون هم سن نلی ی واسه همین کارا و حرفاش خیلی واسم جالبه.جالبتر اینکه دایره لغاتش هم مثل نلی ی.خدا حفظش کنه


ممنون نلی جون رو ببوس
سولماز
21 شهریور 92 18:08
سلام ماماني دختر شيرين زبان ما خوبه؟خدا واستون حفظش كنه


خوبه ممنونم
فرناز (آشپزی من)
22 شهریور 92 14:51
آخخخخخخخخ قربون دخمل شیرین زبونمون







سیما
22 شهریور 92 22:01
سلام عزیزم؟خوبی؟جونم الهی بگردم وقتی تصورش میکنم که ترلان اینجوری حرف میزنه دوسدارم ده تا بچه داشته باشم فک کن ن ن ن ن ن راستی عزیزم تولدت مبارک انشالا خودتو ترلان همیشه شاد و خندون باشید.


ممنون عزیزم خیلی خوشحالم کردی یه عالمه میبوسمت
مامان ندا
23 شهریور 92 11:40
چه شیرین زبون خوشمزه اییییییییییییییییییییی
Khalemahla
23 شهریور 92 20:46
Khaheshan bezar hamin ghaleb bemoone


چشم عزیزم مرسی که نظرتو راجع به قالب گفتی پس خوشت اومده ... میبوسمت خواهری
سوده مامان مهیار
24 شهریور 92 2:34
آفرین ترلانی که این همه کلمه بلدی


مرسی عزیزم
مامان بردیا
24 شهریور 92 18:07
وب و نی نی زیبایی دارین.به ما هم سر بزنین
مامان محمد طاها
25 شهریور 92 2:31
سلام عزیزم.وای که چه دخمل نازی داری. راستی اینقد سرگرم بودم سلامت رو ندیدم وتا جواب دادم شما همون لحظه تماس رو قطع کردین.ممنون بهمون سر زدید از دیدن دختر خیلی نازت وآشنایی خودتون خوشحالم
الهام مامان علیرضا
25 شهریور 92 17:06
فدای این دخملی شیرین زبون ماشاله خیلی خوب حرف می زنی عزیزم علیرضای من یک سال از شما بزرگتره ولی هنوز نمی تونه صحبت کنه