ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

16 ماهگی ترلان جونم

1392/9/24 18:48
نویسنده : مامان نی نی
573 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اصلا باورم نمیشه 16 ماهه شدی عشق من  ترلان 

لغت نامه ی ترلان در 16 ماهگی

علاوه بر همه ی اون چیزای قبلی که میگفتی این کلمه هارو هم جدید یاد گرفتی... کلا هرچی رو بهت بگیم بگو میگی البته به سبک خودت

1-اباژی/ابیژی: اسباب بازی

2-ببل: خپل البته موارد استفاده از این کلمه رو نمیدونی

3-پوبا: پویا منظورت شبکه ی پویاست کنترل رو میدی به من و میگی پویا تا برات کارتون بگیرم

4-بهت میگم بگو حسین سینه میزنی ، خیلی جالبه که من شما رو فقط یه شب مسجد بردم که اونم خواب بودی نمیدونم فکر کنم سینه زدن رو از تی وی یاد گرفتی.

5-بهت میگم بگو نماز یا نیت میکنی یا سجده!

6 به...به... : این به به گفتنت خیلی معروفه تقریبا تکیه کلامته با اون به به که به معنی غذاس خیلی فرق میکنه وقتی از چیزی خوشت میاد میگی یا وقتی لباسات رو عوض میکنم به لباست دست میکشی و میگی به...به

7-این(خیلی کشیده): وقتی چیزی رو میخوای بهش اشاره میکنی و میگی این

8- درد: درد بمیرم وقتی از جایی میوفتی دردت میاد میگی درد

9-ننام : سلام

10- وا...وا...وا...وا...: بلا فاصله بعد از اینکه خرابکاری میکنی میگی به معنی وای وای وای

11-قبلا به من میگفتی ماما ولی حالا محکم و قاطع میگی مامان

12 عژیژ : عزیز منظورت مامان بزرگه

13-مامایی: مامانی ، منظورت مامان بزرگه دیگه ست

14- پیشی پیشی : پیشی ،گربه، البته نه واقعی بلکه از نو اسباب بازیش

16-هاپو: سگ اسباب بازی

17-شیشه ( شین رو خیلی خنده دار میگی یه چیزی بین ژ و ش میگی دیگه من نمیدونم چی بنویسم) : منظورت شیشه شیره

18-ممیس: خاله مهدیس

19- آیه :خاله

20-آده: آره بله

21-می می: بینی دستت و میذاری رو بینیت و یه جور خنده دار میگی میمی

22-همه ی اجزا بدنت رو میشناسی اعم ازبینی، دندونات، موهات، چشمات، دستات، پاهات و شکمت. برای مثال ازت میپرسم ترلان موهات کو با دست نشونشون میدی

قربونت برم عسلک شیرین زبونم

ترلان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مهسا مامان نلی
19 آذر 92 23:03
چه خوب صحبت میکنه وروجک نلی من هنوز نمی تونه این همه کلمه رو بگه
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم که به ما سرمیزنی مهسا جون
عمه جون
21 آذر 92 2:41
چه عکساااای قشنگی.ب قول ترلان جون ببببببهههه.....
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان شاران
22 آذر 92 19:28
آفرین به شیرین زبون خاله بوووووووووووووووووس
مامان شاران
22 آذر 92 19:29
منتظر
23 آذر 92 17:51
سلام عزیزم تولد ترلان جون مبارک قربون حرف زدناش من چندوقتی نیومدم سایت اصلا حوصله نداشتم دیگه امیدی به نینی دار شدن هم ندارم همه دوستام تونینی سایت مامان شدن ولی من هنوز منتظرم دیگه خسته شدم از انتظار بهمسربزن ترلانم ببوس برام دعا کن
مامان نی نی
پاسخ
عزیزم مرسی که اومدی بهم سر زدی به خدا توکل کن زندگی خیلی چیزای زیبا داره همش که بچه نیست از زندگی لذت ببر
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 7:51
سلام عزیزم به به چه دخمل ماهی شدی ترلان جونی ناز. شیرین زبون خوشمزه من 16 ماهگیت مبارک خانوم کوچولو
منصوره مامان زهره
24 آذر 92 9:45
16 ماهگیت مبارک خانوم خانوما ماشالله تو هم که حسابی شیرین زبونی!!! خدا حفظت کنه خاله ایی
مامان نی نی
پاسخ
مرسی منصوره جون
منصوره
24 آذر 92 14:02
سلام چرا گلسا بین دوستای ترلان نیست؟؟
مامان نی نی
پاسخ
عزیزم لینکتون کردم ممنون که به ما سر میزنی
متین من
25 آذر 92 20:07
16 ماهگردت مبارک شیرین زبون چه کلمات بامزه تلفظ میکنی
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان گلشيد
26 آذر 92 8:37
قربون اون حرف زدنت بره خاله 16 ماهگيت مبارك حسابي شيرين زبون شدي قند عسل
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
علامه كوچولو
28 آذر 92 11:09
سلام با نظرتون توو پرسش و پاسخ(خيانت)صد در صد موافقم...
مامان نی نی
پاسخ
ممنون دوست من خوشحالم که با هم همعقیده ایم
الهام مامان علیرضا
28 آذر 92 14:57
16 ماهگیت مبارک عزیز خاله آفرین به دخملی شیرین زبون با این فرهنگ لغات
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانه بهار
29 آذر 92 17:43
مبارکهههههههههههههههههههههه فدای شیرین زبونیهات
مهسا مامان نلی
29 آذر 92 22:14
عزیزم یلداتون مبارک.همیشه شادیهاتون مثل یلدا طولانی باشه
مامان گلشيد
30 آذر 92 11:32
يلدات مبارك عزيزم
مامان ندا
30 آذر 92 15:01
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم یلدا مبارک.
مامان دنیا
30 آذر 92 15:56
ای جــــــــــــــانم عزیز دل خاله ماشالا واسه خودش خانومی شده
مامان آیهان
1 دی 92 14:07
16ماهگیت مبارک عسلممممممممممممممممم
مامان گلشيد
31 فروردین 93 10:39
عشق يعني مادر صبر يعني زن مهر يعني دختر نور يعني خواهر هر چه هستي عشق صبر مهر يا نور روزت مبارك
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم
ارزو
6 اردیبهشت 93 14:47
چ وروجکه عشیشم زنده باشه خداحفظش کنه براتون منم عاشق بچم هنوزمجردم گلم برامنم دعاکن همچین بچه ای گیرم بیاد دراینده خیلی دوستش دارم نی نی تونو
مامان نی نی
پاسخ
خدا یه نی نی ناز بت بده ایشاالله
مینا
11 دی 93 21:29
اسم شوهرییییی منم پویا است خیلی دخملللللل ناز و شیرینی داری