ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

ترلان در سرزمین بازیها

1392/9/12 0:22
نویسنده : مامان نی نی
514 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم آخر این هفته با بابا جون شما رو بردیم سرزمین بازیها که یه شهربازی سرپوشیده ست اگه بدونی من و بابات چه ذوقی کرده بودیم که تو میتونستی برای اولین بار سوار اسباب بازیها بشی البته هنوز کوچولویی و خیلی از بازیها واست زوده

اینم عکسای قندک مامان و بابا

توی استخر توپ یه کم ترسیده بودی

ن

اما بعد که یخت آب شد خوشحال شدی و کلی توپ بازی کردی

ت

ن

این خرسه کنار غرفه جوایزه که تو خیلی دوسش داشتی

ن

عاشق این ماشینه شده بودی 2 بار واست کارت کشیدیم بازم دوس داشتی سوار شی و همینطور خاموش توش نشسته بودی

ن

ت

ت

ت

 حسابی بهت خوش گذشت و توی راه برگشت تو ماشین خوابت برد و تا صبح راحت خوابیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان مانلی
10 آذر 92 17:53
ای جونم عزیزه دل خاله چه ناناسی شدی
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم
متین من
12 آذر 92 2:56
سلام ترلان کوچولو وای توی این مدتی که من نبودم ماشالا بزرگترشدی عزیزم بووووووووس
منصوره
12 آذر 92 9:29
سلام خوشگل خانم خیلی نازی
مهسا مامان نلی
12 آذر 92 10:43
فدات شم معلومه حسابی بهش خوش گذشته.مهناز جون فکر کنم به شما دوتا بیشتر مزه داده تا ترلان جون
مامان نگار
12 آذر 92 12:28
وای خوش به حال خانوم خانوما که اینقدر جاهای خوب خوب میره مامانی پیشنهاد میشه هر هفته دخترمون رو ببرین اونجا تا بعد از کلی بازی کردن یه خواب خوب داشته باشه
مامان ندا
12 آذر 92 14:32
چه ذوقی داره خوشکل خاله
مهسا مامان نلی
13 آذر 92 13:14
خصوصی
عمه جون
14 آذر 92 1:06
چه عکسای نازیhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/31.gifهمیشه خوشهال باشی عزییییزمhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/61.gif
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عمه جونم
مدلهای بافتنی کودکان
14 آذر 92 21:55
سلام عزیزم .اتفاقا این پاپوشها مدلهای آسونی هستند کلا قلاب بافی راحت تر از بافتنی با میل هست و زودتر هم تموم میشه .شما برای بافتن این پاپوشها باید یک حلقه ی جادویی بلد باشید که توی وبلاگم آموزشش هست و زنجیره زدن و پایه ساده و پایه دوبل .که همه رو معمولا من توی همون فایل آموزش هر مدل عکس نحوه ی بافتش رو گذاشتم .میتونید گره های مختلف رو توی این صفحه ببینید و تمرین کنید بعد اون پاپوشها رو ببافید.موفق باشید. http://babyknits.niniweblog.com/pagecrochet.php
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما میبافمشون
منصوره مامان زهره
16 آذر 92 7:25
همیشه به شادی و گردش
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان الینا
16 آذر 92 10:08
الهی بگردم همیشه به شادی و سرگرمی عزیزم خدا حفظت کنه گلم ممنونم عزیزم
مامان مانلی
17 آذر 92 18:26
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان شاران
22 آذر 92 19:31
ماشالله چه عکسای ناناسی دختر من با اینکه بزرگتره هنوزم از وسایل بازی میترسه ولی استخر توپو خیلی دوست داره
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 7:54
سلام عزیزم چقدر عالی و چقدر بهش خوش گذشته حسابی بازی کردی ها دخمل نازی
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم سعیده جون که به ما سر میزنی
مامان آرشیدا کوچولو
24 آذر 92 17:13
خصوصی عزیزم
مامان گلشيد
26 آذر 92 8:34
اي جونم عزيزم هميشه به گردش دخمل خوشگل خاله
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم