ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

وروجک آقای نجار

1392/12/21 15:25
نویسنده : مامان نی نی
969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خیلی دلم واستون تنگ شده بود اما مگه کارا میگذاشت بیام پیشتون ؟

راستی تو فامیل به ترلان میگن وروجک آقای نجار چون هم مثل اون شیطونه هم بامزه هم ریزه میزه

یه عالمه حرف دارم نمیدونم از کجاش بگم(کلا خیلی حرف میزنم)

عسلک مامان اینقد این روزا شیطونی کرد که هر چی بگم کم گفتم

این عکسا خودش گویای همه چیزه ..........

دالی ترلان موشه..........

ترلان

خانومی کمدشو خالی کردم تا جابه جاش کنیم رفته توش نشسته

بدون شرح!!!

ت

ت

شما تصور کنین بخواین با وجود وروجک اقای نجار خونه تکونی کنین..... چه شود!

ت

آشپزخونه رو که میشستم به اندازه ای به ترلان خوش گذشت که نگو بس که آب بازی کرد

ت

ت

خونمون هم خیلی خوشگل و تمیز شده که عکسای خونه بعد از خونه تکونیم رو با عکسای هفت سین یه جا میگذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مریم مامان آرین
7 اسفند 92 11:50
سلام همشهری نی نی گلت رو ببوس
مامان نی نی
پاسخ
سلام، مرسی عزیزم
پینک
10 اسفند 92 21:45
اووووووو.... بابا قالب خوشمله... منتظراپتم...
مامان نی نی
پاسخ
مررررررررررسی
مامان پريسا خانوم
10 اسفند 92 23:49
منتظريم زودي بياين
مامان نی نی
پاسخ
چشم خانومی حتما در اولین فرصت
مامان سهند و سپهر
11 اسفند 92 9:20
خسته نباشی عزیزم از خونه تکونی پست جدید گذاشتی خبر بده بهم اون شعر هم از خودم نیست ولی خیلی دوستش داشتم و دارم. از دوران مجردی ورد زبونمه
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم حتما خبر میدم منم عاشق اون شعره شدم
مامان مانلی
11 اسفند 92 15:31
منتظریممممممممممممممممممممممممم
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم اگه این کارا زود تموم شه برمیگردم فعلا که اینطوریم
منصوره
13 اسفند 92 8:23
سلام عزیزم منتظریم ترلان جون رو ببوسین
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم خییییییییللللللییی کار دارمدعا کن زود تموم شه
نسرین
13 اسفند 92 20:40
سلام.لینکتون کردم عزیزم .موفق باشید
پینک
19 اسفند 92 20:35
بی صبرانه منتظریم عزیزم...
مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 8:23
عزیزم ما همچنان باید منتظر پست جدید بمونیم ؟
مامان نی نی
پاسخ
قول میدم زود پیداش کنم حتی اگه شده دوباره خونه تکونی میکنم تا پیدا شه
مامان ندا
20 اسفند 92 10:28
خصوصی
پینک
21 اسفند 92 21:24
واااااااااااااااااااایی فدات شم وروووووووجک کوچولو...
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 0:53
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مامان سهند و سپهر
22 اسفند 92 8:34
وروجک کوچولوی با نمک و ببوس خونه تکونی هم مباااااااارک خسته نباشی
مامان نی نی
پاسخ
مرسی خانومی شما هم دو قلوها رو ببوس
مهسا
22 اسفند 92 10:07
ای جان دل واقعا ووجکه عزیز خاله یه عالمه ببوسش اما مهناز جون خیلی مواظب باش میره داخل بوفه خطر داده من که اصلا توکل نمیکن ودایم حواسم هست نزدیکشم نشه نورا
مامان نی نی
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم نورا رو ببوس
مامان گلشيد
24 اسفند 92 10:29
وروجك توي بوفه رفتي چيكار؟ حسابي شيطون بلا شديا خانوم طلا يه خسته نباشيد حسابي هم واسه مامان جوني
مامان نی نی
پاسخ
مرسی مامان گلشید جون از شیطونیای ترلانم هر چی بگم کم گفتم
الهام مامان علیرضا
24 اسفند 92 17:27
تو بوفه چه می کنی خاله
منصوره
25 اسفند 92 12:28
عزیزم آفرین که به مامانی کمک کردی مامانی خسته نباشی
پینک
25 اسفند 92 19:53
زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت. پیشاپیش عیدت مبارک
مامان مانلی
26 اسفند 92 9:32
ای جونم وروجک خانم چه کیفی هم داره میکنه
پینک
27 اسفند 92 17:18
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ بدوووبیا
مامان گلشيد
28 اسفند 92 9:56
لحظات از آن توست آبي، سرخ، سياه ، سفيد رنگهايي را كه شايسته است بر آن بزن روزهايت رنگارنگ ، سال نو پيشاپيش مبارك اميدوارم سالي پر از سلامتي و سعادت داشته باشي خواهر گلم
منصوره
28 اسفند 92 10:12
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد بهار بر شما مبارک
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم