ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

25 شهریور

1392/6/26 23:11
نویسنده : مامان نی نی
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم امروز تولد منه امروز من 21 ساله شدم ولی تو کوچولوتر از اونی که اینو بفهمی الان هم مثل یه فرشته کوچولو تو خواب نازی

این عکست رو ببین چه خوشگله من که عاشقشم

ترلان

خیلی خوشحالم که توی شهریور به دنیا اومدم نمیدونم چرا ولی این ماه رو خیلی دوست دارم حال و هوای خوبی داره به جز این که هوا توی این ماه کم کم سردتر میشه نزدیک فصل آغاز مدرسه هم هست ، شور و شوق بچه ها و خرید کردن برای مدرسه و استقبال از پادشاه فصل ها پاییز

 

 

عزیزم امروز گوش هات رو سوراخ کردیم و ترلان خانوم گوشواره دار شد بالاخره بعد از این همه مدت دلم راضی شد گوشات رو سوراخ کنم

بابا جونت هم واسه من یه گردنبند خرید و منو در روز تولدم سورپرایز کرد البته با تاخیر

ترلانم

پسندها (1)

نظرات (20)

الهام مامان علیرضا
25 شهریور 92 17:05
تولدتون مبارک عزیزم

یک دنیا مهربونی و خوبی+ یک دسته گل رز
تقدیم به شما که سرشاری از مهر



ممنونم عزیزم
hesam &sahand
25 شهریور 92 17:37
tavalodet mooooooooobarak azizaaaaaam be hame arezohat beresi
nini tarlanam ye bose gonde kon az taraf man


ممنون خانومی
مهسا.مامان نلی
25 شهریور 92 18:59
وای اخ جون اولین نفری هستم که بهت تبریک میگم.تولدت مبارک عزیزم ایشالا همیشه سایت بالا سر ترلان جون باشه.

ممنونم عزیزم
سولماز
25 شهریور 92 21:51
تولد تون مبارك ان شاالله ساليان سال سايتون بالاي سر خانوادتون باشه و خوش باشي عزيزم


ممنون خانومی
فرناز مادر آتیلا
25 شهریور 92 23:17
تولدت مبارک مهناز جونم ......انشالله سالیان سال و پیش خانواده عزیزت خوش و خرم سپری کنی عزیزم


ممنونم عزیزم
مامان نگار
26 شهریور 92 11:33
عزیزم رمزو خصوصی فرستادم
Khalemahla
26 شهریور 92 15:32
این عکسا که تا چند دقیقه پیش نبود؟



خاله جون رم ریدر مون پیدا شد
مامان سهند و سپهر
27 شهریور 92 9:23
سلام عزيزم تولدت مبارك باشه (ببخشيد كه دير شد) ايشالا صد و بيست سالگيتو در كنار همسر مهربان و دختر گلت جشن بگيري عزيزم.
مامان سهند و سپهر
27 شهریور 92 9:26
خصوصي داري
مامان نگار
27 شهریور 92 12:06
مبارک باشه هم گوشواره های دخملی هم تولد خودتون البته که من همیشه از این روزهای شهریور ماه بدم میاد چون یاد روزهای مدرسه می افتم!!!
مامان ندا
28 شهریور 92 23:33
تولدت مبارک عزیزم گوشواره ات مبارک جوجوی خاله
سمانه مامان ستایش
30 شهریور 92 2:25
تولدت مبارک دوست خوبم گوشواره دار شدن ترلان جون هم مبارک باشه عکس آخری هم خیلی خوشگله
مامان حلما
30 شهریور 92 9:33
این چندمین تولد توست؟ و چندمین انبساط مجدد کائنات؟ این چندمین بارخلقت است؟ و چندمین انفجار سکوت؟ چندمین لبخند آفرینش؟ خورشید را چندمین بار است که میبینی؟ و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟ و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟ چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟ چندمین دم!؟ چندمین آن!؟ آه که تو چقدر خوشبختی! و جهان چه پرغوغاست که بینهایت تولد تو را جشن میگیرد . . . تولدت مبارک
حسام و سهند
30 شهریور 92 23:27
سلام مامان ترلان جونیی با عکسای جدید آپـــــــــــــــــــــــیم
منتظر نی نی
31 شهریور 92 20:57
سلام عزیزم خوبی؟ خب با یه ایمیل دیگه عضو بشو اینترنتم قطع بود امروز درست شد ترلان خوبه خودت خوبی؟؟ فردا موعد پریه نگرانم بران دعا کن
مامان معین
1 مهر 92 9:29
ای جان چه دختر نازی . خدا حفظش کنه . من شما رو به لینک دوستان معین اضافه می کنم اگه خواستین شماهم این کارو بکنین خوشحال می شم .
مهسا مامان نورا
2 مهر 92 22:30
مامانی تولدت مبارک
منصوره مامان زهره
4 مهر 92 13:21
تولدت مبارک دوست خویم البته با این همه تاخیر، شرایطم رو گفته بودم لباس عروس کوچولو هم خیلی نازه
مامان سوده
10 مهر 92 3:17
مبارکه مبارک هم تولد و هم گوشواره های دخملی
ایشالله طلای عروسی بندازه




مرسی عزیزیم
مریم مامان دونه برفی
23 تیر 93 11:39
سلام گلم تولدت مبارک راست گفتی من هم عاشق فصل پائییزم .نمیدونم چرا ولی شاید بخاطر اینکه خودم تو پائیزبدنیا اومدم. یا شایدهم بخاطر سرد شدن هوا چون از گرما فراریم . شهرویرو بخاطر رسیدن پائییز دوست دارم ..پس باز م تولدت مبارک