ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

کوتاه کردن موهای دخملی

1392/6/26 15:20
نویسنده : مامان نی نی
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم یه چند وقتیه رم ریدرم گم شده مطمئنم کار ترلانیه

خواستم پست جدید بذارم ولی به دلیل نبود رم ریدر این پست بدون عکسه متاسفانه

عسلک مامان ترلان خانوم دیروز موهاشو کوتاه کرده وای وای بدونین چقدر اذیت میکرد من گرفته بودمش و باباییش موهاشو کوتاه کرد اگه رم پیدا شد عکسش رو میذارم

بعدشم خیلی خوشگل شده بود 

چهار روز پیش هم واکسن یه سالگیش رو هم زد با یه کم تاخیر به دلیل تنبلی مامانش

خیلی برام جالب بود که اصلا گریه نکرد عسلکم

این چند روز درگیر آشپزیم که نگو مثل خانومای کدبانو همش غذا های جدید به برنامه ی غذایی خانواده اضافه میکنم

البته با کمک دوستای وبلاگی خوب آشپزم دوباره عرض میکنم اگه اگه اگه ترلان خانوم جای رم ریدر رو به ما نشون داد عکس غذاهایی رو که پختم میذارم

 بالاخره رم ریدر در یک جای بسیار عجیب از خونه پیدا شد حالا کجا بود بماند... بریم برای دیدن عکسا

این عکس ترلان خانومه در حال کوتاه شدن موهاش البته خانومی مجبورمون کرد وسط خونه موهاش رو کوتاه کنیم

ت

البته با هزار جور بد بختی این عکسا رو گرفتیم

ت

اینم غذاهایی که درستیدم

این ژله ی سورپرایزه

ژله

ته چین مرغ

ته چین

ته چین

اینم کیک گوشت که واقعا خوشمزه بود

ت

کیک گوشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حلما
19 شهریور 92 16:03
سلام چه دختر نازی ماشاالله خدا حفظش کنه. به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم.
فاطمه
19 شهریور 92 16:19
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 7:50
مبارك باشه . منتظر عكسهاي خوشگلش هستيم
فرناز (آشپزی من)
22 شهریور 92 14:50
کوتاه شدن موهای ترلان جونمون مبارک باشه .....دستت مامانی کدبانومون درد نکنه... منتظر عکسات هستیم


ممنونم مامانی
مامان ندا
23 شهریور 92 11:36
منظرم روریدر پیدا بشه عکستو ببینم خاله جونی

ممنون خاله جون که به ما سر زدی
الهام مامان علیرضا
25 شهریور 92 17:08
مبارکت باشه خانوم خوشگله باید خیلی ناز شده باشه موهات
simsim
22 دی 92 19:03
سلام عزیزم.انقد دلم واسه ترلان کوچولوت تنگ شده که حد نداره دوس دارم فشارش بدم مهنازی جونم؟؟؟کیک گوشت که درس کردی ؟؟خیییییییلی خوشمزه بود؟گرم.گرم خوردینش؟میخوااااااام
مامان نی نی
پاسخ
جونم یه روز بیای قول میدم واست بپزم