ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

سفر نامه

1392/6/3 16:01
نویسنده : مامان نی نی
397 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم بهت قول داده بودم که عکسای مسافرتمون رو واسه یادگاری تو وبت بذارم منم به قولم عمل کردم

یکشنبه از مشهد حرکت کردیم به سمت شمال و کل نوار شمالی کشور رو طی کردیم و تا سرعین رفتیم. اینم عکساش

اینجا لاهیجانه عزیزم البته چند کیلومتر نرسیده به لاهیجان قربونت بشم که ذوق کردی در ضمن داریم برمیگردیم و شما حسابی کثیف شدی

ترلان

ناهار خوردیم و البته شما اینجوری غذا خوردی

ترلان

بعدشم پاتو...

ترلان

منم که دیدم همه ی غذات رو ریختی روی زمین غذا ها رو از روی زمین جمع کردم و  ریختم واسه پرنده هایی که اونجا بودن خیلی هم حیوونی ها گرسنه بودن

پرنده

وای تو هم کلی ذوق کرده بودی و با دست نشون میدادی و میگفتی تی تی (به همه ی حیوانات اعم از پرنده و چرنده و .. میگی تی تیقهقهه )

ترلان

ترلان

اینم ترلان خانوم کنار دریا

ترلان

اینم عسلک مامان بعد از آب تنی و دوش گرفتن که حسابی گریه کرد و خوابش برد

ترلان

حسابی توی جنگل کیفت کوک بود و بازی کردی

ترلان

نمیدونم چی پیدا کردی و داری نشون میدی

ترلان

ترلان

اینم بازیهای ترلانی توی ویلایی که بابایی گرفته بود

ترلان

ترلان

ترلان

ترلان

اینم اون روی ترلان خانوم ...در حال کشیدن جیغ بنفش

ترلان

پسندها (1)

نظرات (14)

ریحانه
3 شهریور 92 16:02
سلام
داداشم سالمه

لطفا جوابمو بده!!!


مبارکه عزیزم
من
3 شهریور 92 16:29
سلام دوست عزیزم خوشحال می شم به وب من هم سر بزنی.
منتظر نی نی
3 شهریور 92 18:59
سلام عزیزم قربون دندونای خشگلش برم شیطون بلا مواظب دخترت باش ببین من همش تو سایتninisite.com هستم عضوم توهم عضو بشو خیلی خوبه میتونی با مادران دیگه حرف بزنی منم اونجام بیا بیشتر بحرفیم
سوده مامان مهیار
4 شهریور 92 2:59
سلام
وااااای نمی دونم چه جوری ابراز شرمندگی کنم
خیلی حواس پرت شدم
همین الان ترلان کوچولو رو لینک میکنم
در ضمن ترلان هم از اسم های مورد علاقه منه



نه عزیزم چرا شرمندگی خواهش میکنم دیگه از این حرفا نزن مهیار جونم ببوسش
فرناز مادر آتیلا
4 شهریور 92 20:22
چه عکسای قشنگی........ببوسینش


ممنونم خاله جون که به ما سر زدین
منصوره مامان زهره
5 شهریور 92 2:27
سفر بخیر خاله
چه عکسای قشنگی


ممنونم عزیزم
مامان سهند و سپهر
5 شهریور 92 11:26
سلام به ترلان كوچولو
و سلام مه خسته نباشيد به مامان مهربونش
به به چه عكسهاي خوشگلي گذاشتي
عزيزم
من عاشق اون لپهاي نازشم
اون عكسي كه خوابش برده هم خيلي ناز و عسل شده
ببوسش ماماني


ممنونم عزیزم از لطفت
مهسا مامان نورا
6 شهریور 92 22:48
خاله یه سربیااااااااااااااااا
مهسا.مامان نلی
10 شهریور 92 14:10
سلام عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشید کنار هم
سولماز
11 شهریور 92 7:12
خدا حفظش كنه عزيزم حسابي بهش خوش گذشته ها


مرسی خاله جونم
مامان فهيمه
12 شهریور 92 13:25
سلام عزيزم هميشه به سفر و گردش انشالله ترلان خانم ناز نازى رو جاى من ببوسيد،خدا حفظش كنه
مامان ندا
13 شهریور 92 12:15
همیشه به مسافرت و گردش جوجه طلای خوردنی من
خانم سین
16 شهریور 92 22:00
فدای جیغ بنفشش بشم
الهام مامان علیرضا
17 شهریور 92 16:41
سلام عزیزم مشخصه خیلی بهت خوش گذشته خانوم خانوما چه خوب که از جوجه ها نمی ترسه