ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

مسافرت

1392/5/18 15:58
نویسنده : مامان نی نی
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای وبلاگی ما یکشنبه داریم میریم مسافرت انشاالله اول شمال ساری و بابلسر بعدم رشت و اردبیل و آستارا یه چند روزی نیستم دلم برای همتون تنگ میشه وقتی برگشتیم کلی عکس از ترلانی میارم امروز که جمعه ست 2 روز وقت دارم که وسایل رو جمع کنم اگه تجربه ای دارین برای وسایلی که بخاطر نی نی باید ببرم لطفا بهم بگین و  برای سلامتی همه ی مسافرا یه صلوات هدیه کنیم.

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

حسین
18 مرداد 92 16:17
سلام خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید http://flashcards.blogsky.com/ http://kodakshop.blogsky.com/ ممنون
مامان شبنم
18 مرداد 92 23:09
سلام گلم دخترتو ببوس هرچی لباس بیشتر ببری بهتره چون زیاد کثیف میکنه دفترچه بیمه و داروهایی که فکر میکنی بدردش میخوره هم ببر من گرگان زندگی میکنم خیلی مواظب خودتون باشین نگرونتونم ترلان هم ببوس دلم براتون تنگ میشه
مامان ندا
19 مرداد 92 1:24
سلام عزیزم سفر خوشی داشته باشین وسایلی رو که مامان شبنم نوشتنو حتمان ببر
خاله اریسا خانوم
19 مرداد 92 22:53
سلام عزیزم.بسلامتی.ایشالا که خوش بگذره بهت ترلان خوشگله.منم 5شنبه ایشالا میخوام برم شمال خونه دوست مامانم.امروز زنگ زدیم بهشون گفت اینجا بارونه.مامان بابای مهربون مواظب گل دختری باشین خدایی نکرده سرما نخوره.بووووووووووووس
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
20 مرداد 92 2:41
سفر خوشی داشته باشید انشالا
مامان سهند و سپهر
21 مرداد 92 8:54
اميدورام بهتون حسابي خوش بگذره و تنوع خوبي باشه براتون. مراقب خودتون و ترلان جوني باشين ماماني. بوسسسس
مامان بردیا
21 مرداد 92 14:10
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک پیش ما بیاین.
فرناز مادر آتیلا
21 مرداد 92 14:47
سلام عزیزم خوش بگذره ..........دارین میاین نزدیک ما که.......
مامانی درسا
21 مرداد 92 15:18
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت وشاد باشی


ممنونم عزیزم
zahra
21 مرداد 92 15:45
سفر خوبی داشته باشید.

تولدت مبارک ترلان خانووووم...120 ساله بشییی


ممنونم عزیزم لطفا آدرس وبتو بزار تا با هم دوست شیم
مامان شاران
21 مرداد 92 16:37
عزیزم مسافرت بهتون حسابی خوش بگذره
انسیه نظری
21 مرداد 92 17:20
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه انشالله صد ساله نه صدو بیست ساله بشی تو لدت مبارک ---------------------------- سفر هم به خیر و سلامت باشه
منصوره مامان زهره
23 مرداد 92 12:56
سفرتون بی خطر