ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

من بابایی ام

1392/2/26 23:15
نویسنده : مامان نی نی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم این اولین باریه که من برات پست میذارم تا حالا تو زندگیم خیلی چیزای خوبی داشتم خیلی لحظه های خوبی داشتم و خیلی چیزای خوب نصیبم شده ولی هیچ کدومشون غیر از به دست آوردن مامانت برام به اندازه ی تو ارزشمند نبود حتی میتونم بگم همونقدر که با به دست آوردن مامانت احساس خوشبختی کردم به دنیا اومدن تو هم کم از اون نداشت. با اومدن تو توی زندگیم از همه نظر پیشرفتی کردم که فکر کردنشم برام قابل باور نیست مثلا یه نمونه ی کوجولوش با اومدنت خدا اونقدر روزیمونو زیاد کرده که نگو امیدوارم همیشه بتونم برات اونی باشم که توقع داری همیشه پشتتون واستادم و نمیذارم هیچ چیزی تو زندگی کوچکترین ناراحتی برات ایجاد کنه حتی اگه لازم باشه از جونم مایه میذارم

دوستتدارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آبتین
30 اردیبهشت 92 1:08
درود بر مامان عزیز و بابای قدر شناس