ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

کوچولوی شش ماهه ی من

1392/2/28 17:56
نویسنده : مامان نی نی
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ببخشید این دفعه غیبتم طولانی شد اما خوبیش اینه که دارم توی خونه ی خودمون و با کامپیوتر خودم واست پست میذارم تو مثل یه فرشته ی کوچولو الان کنارم خوابیدی یه خورده سرما خوردی و فردا باید واکسن 6 ماهگی تو بزنی واسه همین خیلی نگرانتم ولی میدونم تو دختر خیلی قوی ای هستی و تحمل میکنی . عزیز دلم خیلی ناراحتم که یه خورده چند وقتیه که به خاطر دانشگاه رفتن من از هم دوریم ولی قول میدم جبران کنم . قول میدم همیشه کنارت بمونم وازت مواظبت کنم بوس بوس

ناز گلم این مطلب و ٦ تا پست بعدیش مربوط به وبلاگ قبلیته که به

 

اینجا منتقلشون کردم  پس یادت باشه که این مطالب قدیمیه و مال

الان نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)