ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

نظرات (9)

بابای سید علی
1 تیر 92 23:51
با سلام
دختر ناز و خوشگلی دارید
خدا واستون نگهش داره و خوشبختیش رو ببینید ایشالله
واقعا از وبلاگی که واسش درست کردید لذت بردم
به امید روزهای شیرین واسش
موفق باشید


ممنونم از لطفتون
مامان سهند و سپهر
4 تیر 92 10:59
عزززززززززززیزم هزار ماشالا مثه عروسکه قربونش برم من خیلی نازه . خدا نگهداره براتون . مامانی براش اسپند دود کن همیشه. ایشالا سایه تون بالای سر دخملی نازتون باشه .
اسمش هم خیلی قشنگه . ببوسینش
ممنون که به ما سر زدین.


ممنونم عزیزم خواهش میکنم
ال ای سفیدبرفی
4 تیر 92 15:20
روی عکسلا کلیک کن بعدگزینه اپن ویدروبزن اونم بازکن توش سطر دوم پینت و بزن بالا سمت چپ چندتا گزینه است که یگیش ایمیج است رو اون اول اعدادپنجاهو تایپ کن بعد اوکی کن دوباره اعدادرو بیست بزن وذخیره کن
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 12:44
این خانم گل خیلی خوردنیه مامانش ماشاله واقعا زیباست
♥متین من♥
9 تیر 92 17:23
آخه تو خیلی نازی
♥متین من♥
11 تیر 92 0:34
وای خدا چه عکسای ترلان جون توهردوتا عکست خیلی خوب افتادی قشنگن عزیزمی
مامان دنیا
24 تیر 92 12:59
ماشالا دخمرتون خیلی نازه خدا ایشالا همیشه واستون نگهش داره
مهسا مامان نورا
3 شهریور 92 16:13
ترلان جون این جور که معلومه با نورا یمن تو یه روز متولد شدین آره 21 مردادماهی خاله ای جانم بانورا ی من دوست میشی پس یه سر بیا وبمون ما شما رو لینک کردیم
منصوره
21 دی 92 15:15
سلام عزیزم چه عکسای خوشگلی هزار ماشااله بوس
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم خانومی