ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

تولدت مبارک

1392/3/30 17:53
نویسنده : مامان نی نی
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. من مامان مهناز نیستم خاله ملیحم. عزیز دلم تو دیروز پا به این دنیا گذاشتی و با به دنیا اومدنت چقدر همه ما رو خوشحال کردی. این قدر خوشگلی که هیچ کس باورش نمیشه یه بچه ای که تازه به دنیا میاد اینقدر خوشکل باشه من از دیروز که تو بیمارستان دیدمت دیگه ندیدمت. امروز تو و مامان مهنازو از بیمارستان مرخص کردنُ و الانم با مامان مهناز خونه مامانی هستین. منم قراره تا یک ساعت دیگه بیام پیشتون و از این بابت خیلی خوشحالم. دلم از دیروز خیلی برات تنگ شده و دوس دارم زودتر ببینمت. دوستت دارم ترلان عزیز و قشنگم که با اومدنت تو این شب و روزای عزیز همه ما رو شاد کردی. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و همیشه دل پدر و مادرتو شاد کنی و مایه افتخارشون بشی و خوشبخت. بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)