ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

من و ترلان و بابایی

1392/2/12 22:07
نویسنده : مامان نی نی
377 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

از دیروز گلم یاد گرفتی دس دسی می کنی اونقدر خوشگلی که نگو

ترلان گلم این روزا اونقد سرم شلوغه که کمتر همدیگه رو میبینیم بیشتر پیش عزیز جون و عمه جون و مامانی جون هستی دلم خیلی برات تنگ میشه وقتی توی دانشگاهم فقط تو ذهنمی میدونم که تو هم دلت برام تنگ میشه خدا کنه این روزا زود تر بگذره از این همه دوری خسته شدم

با بابایی بردیمت اسباب بازی فروشی خیلی ذوق کرده بودی عسلم

ترلان و بابایی

برات اسباب بازی خریدیم ولی دوسش نداری و باهاش بازی نمیکنیسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان دونه برفی
24 تیر 92 12:11
ای جوووووووووونم چه خوشمل دخمله.خدا حفظش کنه .


ممنون که به ما سر زدین خاله جون
مریم مامان دونه برفی
24 تیر 92 12:15
سلام خاله جونی من دونه برفی هستم میشه یه چوچولو زحمت بکشیدوبا ارسال کد 505 به 20008080200 به من رای بدید؟ میس خاله جون