ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

بازیگوشی هات

1392/1/21 22:51
نویسنده : مامان نی نی
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گل مامان الان که دارم برات مینویسم نیمه شبه و تو توی خواب نازی

اینقد این روزا شیطون شدی که حد نداره گلکم

چهاردست و پا راه میری و هرچی دم دستت باشه خراب میکنی

چند وقت پیش یاد گرفته بودی بگی ماما ولی بابا جونت اونقد اصرار کرد و تکرار کرد که بگی بابا که ماما گفتن یادت رفت و حالا همش میگی بابا

امروز صبح من رفته بودم دانشگاه و تو اونقد شیطونی کرده بودی و باباتو زده بودی که از خواب بیدارش کردی ای دختر بد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مونا
22 فروردین 92 23:56
ترلان جون خیلی نازی عزیزم." ماشاالله"

به امید اینکه این متن رو یه روزی خودت بتونی بخونی، ترلان عزیز من شاهد بارداری مادرت بودم. و میدیدم که با سختی زیادی میومد دانشگاه که بعدا شما بهش افتخار کنی. قدرشو بدون.

با امید بهترین فرداها برای تو.







ممنون از لطفت مونا جون همکلاسی مهربون