ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

ترلان در دانشگاه

1393/3/6 11:44
نویسنده : مامان نی نی
954 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای باوفای خودم

ممنون که تو این مدت به من سر زدین

یه سلام ویژه هم به دوستای جدیدم

سر فرصت پیش همتون میام و لینکتون میکنم

دیروز با ترلان رفتیم جشن ازدواج دانشجویی

واسه اولین بار بود که دخترم رو دانشگاه بردم

حسابی بازی کرد و بهش خوش گذشت.

چن تایی هم دست گل آب داد.

امروز هم سالگرد عروسی من و باباییه

سال 89 یه روزی مثل امروز من و بابایی رفتیم زیر یه سقف

هوراااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منصوره
10 خرداد 93 10:43
سلام عزیزم نیستی؟؟ سالگرد عروسیتون مبارک باشه انشاالله ترلان جون خودش بزرگ میشه میره دانشگاه و عروسی ....... ببوسش
مامانِ بهار
12 خرداد 93 21:26
سالگرد عروسیتون مبارک عزیزم ... دخملی خوشگلی داری ماشالله خدا حفظش کنه
خاله ملیحه
27 خرداد 93 16:50
سلام خاله جون سالگرد ازدواجتون مبارک (ببخشید با تأخیر زیاد گفتم) نگفتی ترلانو بردی دانشگاه! حتما خیلی بهش خوش گذشته
پینک(عمه جون)
28 خرداد 93 14:56
فداتــــــــــــــــــــــ ^__^