ترلانترلان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

ترلان دختر زیبای من

سفر نامه

1393/1/16 17:37
نویسنده : مامان نی نی
757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیااااااااا

خوبین ؟؟دلم خیلی براتون تنگیده بود!

نوروز امسال من و ترلانی و همسری رفتیم اصفهان. هوا عااااالی بود توپ توپ...

آخه مشهد خیلی بارونی و سرد بود ما هم خوجحال که از آب و هوای عصر یخبندان مشهد فرار کردیم رفتیم اصفهان جاتون خالی خیییییییییلی هم خوش گذشت.

جاده هم خیلی خوشگل بود من تا حالا کویر رو ندیده بودم خیلی قشنگه نمیدونم کویر پوشیده از نمک رو دیدین تا حالا ؟ اگه ندیدین حتما یه سر برین کویر خیلی باحاله... البته تابستون نرین که از گرما پخته میشین بهار برین خیلی خوبه آورین..آورین

راستش ما توی این مسافرت بسان کسانی که ماموریت عکاسی آمده باشند فرت و فرت عکس میگرفتیم اینم عکساش

ترلان و آقای  پدر در پل خواجو

 

بستر خشک زاینده رود!!

شیطونی آقای همسر که ناغافل از ما عکس میگیرد!

ملاحظه میکنید که من در  تلاشم که وروجک را از آن بالا پایین بیاورم اما کو گوش شنوا

ترلان در باغ موزه ی چهلستون

اصلا توجهی به این داره که چقدر از ما دور میشه همینطور بی ترمز میدوه

داخل تالار فوق العاده زیبا ی چهلستون

قرآن منسوب به امام حسن مجتبی

میدون نقش جهان

باغ پرندگان

ترلان در دهکده ی ریزه میزه ها

منار جنبان

دخملی روی دیوار منار جنبان

 

پسندها (1)

نظرات (5)

فرناز مادر آتیلا
17 فروردین 93 14:42
سلام عزیزم سال نو به شما و به کوچولویه گلت و خانواده محترمتون تبریک میگم انشالله سال خوبی داشته باشید
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم
پینک
18 فروردین 93 18:58
سمیرا
20 فروردین 93 16:17
سلام مامانی مهربون، سال نو مبارک خوشحالم که تعطیلات بهتون خوش گذشته، اجازه هست لینکتون کنم؟
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم خانومی خواهش میکنم منم با افتخار شما رو لینک میکنم
مهسا مامان نلی
23 فروردین 93 17:00
همیشه به شادی و گردش ترلان جون چقدر بزرگ شده ماشالا دوستم تاخیرم و ببخش با تاخیر و شرمندگی فراوون سال نو مبارک
مامان نی نی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم سال نو شمام مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشین
گلشيد و مامان
24 فروردین 93 12:50
خدا رو شكر عزيزم كه بهتون خوش گذشته ايشاا... تونستين يزدم بياين جاهاي قشنگي واسه ديدن داره. اميدوارم سالي پر از شادي و سلامتي و پول در انتظارتون باشه
مامان نی نی
پاسخ
ممنونم عزیزم با آرزوی بهترین ها برای شما و خونواده ی گلتون